Brochure
CUPRARaceauto's worden als de meest ultieme auto's gezien. Het probleem met raceauto's is alleen dat deze niet de openbare weg op mogen.
Met de nieuwe Leon in het vooruitzicht is het tijd voor actie. Use it or Lose it. Scherpe aanbiedingen op alle Leon's die omgedoopt zijn tot Ultimate Editions. CXN verzorgde alle POS-materialen, narrowcasting en een ludieke vouwfolder om deze campagne kracht bij te zetten.
Use it or lose it
Het tweede deel van 2019 stond in het teken van actie. Op alle Leon-modellen, van Style tot CUPRA, werden flinke kortingen gegeven tot wel € 7.000. Reden genoeg om deze actie flink onder de aandacht te brengen.
CXN maakt diverse materialen voor in de showroom en zorgde dat deze items bij alle SEAT-dealers terecht kwamen.
Dealers hadden zelf de keuze om een vanafprijs in bijtelling of een voordeel te communiceren door middel van het plakken van stickers op de materialen.
Display van reboard
Materialen met actietarieven
Kruisfolder als prijslijst
Raceauto's worden als de meest ultieme auto's gezien. Het probleem met raceauto's is alleen dat deze niet de openbare weg op mogen.
Als gevolg van een kleiner wordend salesdealer-netwerk en grotere rayons, ontstond bij SEAT-dealers de wens om aan de randen van hun rayon...
Ook dit jaar heeft CXN het concept, opmaak en de uiteindelijke realisatie van de beursstand van Corendon verzorgd op de Vakantiebeurs 2019...
Neem contact op, we helpen graag!