Neem contact op
Neem contact op
Webshop Q-Park

Webshop

Q-Park

Q-Park behoort tot de drie grootste parkeerorganisaties van Europa. In Nederland zijn zij marktleider met meer dan 375 parkeerfaciliteiten, waaronder parkeergarages in stadscentra van Amsterdam, Rotterdam, Maastricht en Den Haag. CXN is al ruim 15 jaar het vaste reclamebureau van Q-Park Nederland.

Het genereren van essentiële communicatiemiddelen voor 375 parkeerfaciliteiten is een kostbare operatie. CXN heeft een oplossing ontwikkeld om al deze communicatiemiddelen centraal aan te bieden, waarbij een deel zelfs door Q-Park zelf te wijzigen en te bestellen is.

Interface Q-Park webshop
Een kind kan de was doen
  • Stap 1

    Inventariseren van behoefte bij Q-Park

  • Stap 2

    Bepalen van randvoorwaarden en technische mogelijkheden

  • Stap 3

    Ontwikkelen van compleet nieuwe webshop

  • Stap 4

    Testen, opleveren en onderhoud van de webshop

Parkeertarieven zijn onderhevig aan veel wijzigingen, waardoor essentiële informatievoorziening regelmatig vervangen moet worden in de parkeergarages van Q-Park. Dit was doorgaans erg kostbaar, aangezien Q-Park 375 parkeerfaciliteiten beheert in Nederland.

 

CXN heeft een webshop op maat ontwikkeld waar elke parkeerfaciliteit hun eigen communicatiemiddelen kan bestellen en een tool waarmee Marketing eenvoudig zelf wijzigingen kan doorvoeren. CXN voert dagelijks onderhoud en neemt het beheer op zich. Een belangrijke efficiëntieslag die Q-Park veel tijd en geld bespaart.

Webshop interface

 

Denken in oplossingen in plaats van problemen, met als resultaat een praktische webshop die voldoet aan alle eisen.

 

Webshop editor

Een kijkje in de CXN-keuken

Marcel Melis

Marcel

Studio Kapitein marcel@cxn.nl