Mobiele Dealerkit
SEAT NederlandAls gevolg van een kleiner wordend salesdealer-netwerk en grotere rayons, ontstond bij SEAT-dealers de wens om aan de randen van hun rayon...
NL Healthcare Clinics startte ooit in 2004 als Oogheelkunde Zonnestraal. Zij werden al snel Oogziekenhuis Zonnestraal en vervolgens sloot huidziekenhuis Dermicis aan. De bewegingstak kwam er in 2016 bij en zorgde met labels als Medinova, Orthopedium en Nedspine voor een totaal van 17 focusklinieken. Vandaag de dag maakt NL Healthcare Clinics deel uit van Bergman Clinics.
Alle middelen in een nieuw jasje
Mensen zien. Mensen laten zien.
Aandacht voor de huid
Orthopedische specialisten
Orthopedische specialisten
Specialisten op herniagebied
Wat?
NL Healthcare zocht naar eenheid in haar communicatiemiddelen. CXN ontwikkelde hiervoor een nieuwe communicatiestijl die een eigen look-and-feel per label opleverde en toch in het geheel past van de uitstraling van alle focusklinieken.
Hoe?
De eenheid werd gevonden in kleur en vorm. Zowel brochures als mailings, posters, advertenties, webbanners en overige uitingen werden voorzien van de nieuwe stijl. Kijk zelf maar.
Look & feel
Er lag een uitdaging om alle labels onder NL Healthcare Clinics een gezamenlijke look & feel te geven. De labels zijn broertjes en zusjes van elkaar, maar ook aparte entiteiten. Uiteindelijk is samen met NL Healthcare de bewezen benadering van Oogziekenhuis Zonnestraal doorvertaald naar een nieuwe look voor alle labels waarbij kleur een belangrijke rol speelt.
Alle focusklinieken zijn nu overduidelijk broertjes en zusjes van elkaar.
Als gevolg van een kleiner wordend salesdealer-netwerk en grotere rayons, ontstond bij SEAT-dealers de wens om aan de randen van hun rayon...
Bredenoord heeft voor een speciale werkwijze gekozen om tot een vernieuwde propositie te komen van haar Service-diensten. Om hier goed...
CXN ontwikkelde een speciaal magazine waar vooral beleving centraal staat. Het tweejaarlijkse magazine zorgt voor actuele...
Neem gerust contact op!