Website
KWA BedrijfsadviseursDe website van KWA Bedrijfsadviseurs is een goed voorbeeld van een middel dat direct voortvloeit uit de ontwikkeling van een...
CXN ontwikkelde een speciaal magazine waar vooral beleving centraal staat. Het tweejaarlijkse magazine zorgt voor actuele rapportages over diverse projecten, maar zorgt ook voor een trots gevoel over afgeronde projecten. Het geeft ook informatie over personeel en gerelateerde onderwerpen binnen de branche. Het periodieke karakter zorgt voor herkenbaarheid bij klanten. CXN levert binnenkort het vijfde magazine op.
Beleving is het sleutelwoord
De veelzijdigheid aan activiteiten van Jos Scholman maakt een lifestyle magazine een uitermate geschikt medium. Aan projecten geen gebrek en het soort projecten strekt zich uit van aanleg van sportparken, gladheidsbestrijding tot baggerwerkzaamheden. En dat Jos Scholman daar blij mee is, blijkt wel uit de namen van de magazines, zoals Trots, Breed en Bewust.
De website van KWA Bedrijfsadviseurs is een goed voorbeeld van een middel dat direct voortvloeit uit de ontwikkeling van een...
Samen met Q-Park werken we aan een nieuwe, frisse en eigentijdse identiteit en fotografie is daar een belangrijk onderdeel van. CXN ontwikkelde...
Het genereren van essentiële communicatiemiddelen voor 375 parkeerfaciliteiten is een kostbare operatie. CXN heeft een oplossing...
Vraag het aan Marcel.