Neem contact op
Neem contact op
Crossmedia

Crossmediale communicatie

Crossmediale communicatie nodigt een doelgroep uit tot het maken van een overstap van het ene naar het andere medium. De diversiteit aan media kan hier zowel autonoom functioneren als elkaar aanvullen. De boodschap wordt met behulp van een mix aan media gepubliceerd. Dit leidt tot betrokkenheid en bereidheid tot interactie van de doelgroep.

In de basis gaat het erom dat het concept de doelgroep bereikt en volledig beleeft wordt. Dat is het doel van crossmediale communicatie. Bij concepten denken wij in boodschappen die altijd online en offline doorvertaald kunnen worden en elkaar versterken. Dat geldt voor campagnes, maar ook voor actiematige boodschappen. Wat op radio, TV en internet gecommuniceerd wordt, dient ook doorvertaald te worden naar de winkelvloer waar de aankoopbeslissing genomen wordt. Media versterken elkaar op deze manier en de kracht van de herhaling én beleving wordt zo maximaal ingezet.

Offline versterkt online
Offline versterkt online

We doen nog meer op conceptueel gebied

Bekijk meerdere cases

Meer weten over Crossmediale Communicatie

Neem contact op, we helpen graag!

Kim van Langen

Kim

Creatie kim@cxn.nl