Webshop
Q-ParkHet genereren van essentiële communicatiemiddelen voor 375 parkeerfaciliteiten is een kostbare operatie. CXN heeft een oplossing...
Tekst is net zo belangrijk als beeld. Maar ook copy dient geschreven te worden met het medium in het achterhoofd. Is het een vluchtig billboard, een lijvige brochure of zijn het staccato webteksten of een wervende radiocommercial, de verschijningsvorm is cruciaal.
CXN werkt met een pool van gespecialiseerde copywriters die ieder hun eigen ervaring en specialisme meebrengen. Het schrijven van een online blog over de IT-branche vraagt een andere aanpak dan een commerciële salesbrochure richting de consument. Per project wordt dan ook nauwkeurig bekeken wie hier tekstueel de juiste snaar kan raken.
Tekst is net zo belangrijk als beeld
We doen nog meer op conceptueel gebied
Het genereren van essentiële communicatiemiddelen voor 375 parkeerfaciliteiten is een kostbare operatie. CXN heeft een oplossing...
NL Healthcare Clinics startte ooit in 2004 als Oogheelkunde Zonnestraal. Zij werden al snel Oogziekenhuis Zonnestraal en vervolgens...
Als gevolg van een kleiner wordend salesdealer-netwerk en grotere rayons, ontstond bij SEAT-dealers de wens om aan de randen van hun rayon...
Neem contact op, we helpen graag